VACATURE | Zet jezelf op de kaart als Marketing Specialist GeoApps

Ben jij sterk in online marketing? Zet jezelf dan bij MapGear op de kaart! Met ons unieke softwareplatform GeoApps brengen we data tot leven voor overheden en bedrijven. Jouw rol is om ons bedrijf en onze producten online ijzersterk neer te zetten. Jij brengt ons op de beste manier in beeld bij bestaande klanten, potentiële klanten en business partners.

Ben jij beeldbepalend?

Als Marketing Specialist GeoApps ben jij de sleutelfiguur in de online uitstraling van ons bedrijf en onze producten. Je bent een aanpakker, denkt graag in resultaten en hebt weinig sturing nodig. Jij weet wat er speelt in de marketingwereld en leert graag nieuwe dingen. Je houdt bestaande klanten, potentiële klanten en business partners steeds op de hoogte van ons innovatieve nieuws. Met je gedreven collega’s bespreek je wat onze software en onze nieuwe functionaliteiten in de praktijk opleveren voor onze klanten. Op basis daarvan kom je tot creatieve, opvallende en relevante content.

Heb je een brede kijk?

Jij weet de juiste snaar bij klanten te raken via onze websites, social media, Google Ads, nieuwsbrieven en in GeoApps geïntegreerde tools zoals Beamer en Intercom. Dat vraagt een brede kijk op marketing. Jij begrijpt het belang en de samenhang van alle kanalen en adviseert ons over het uitbreiden of aanpassen daarvan. Je geeft dus richting aan ons hele marketing- en communicatie-beleid en zorgt voor de inhoud: aansprekende content in de vorm van tekst, foto’s en video. Als het nodig is schakel je derden in, maar jij blijft verantwoordelijk voor het resultaat. Ook zet je jouw collega’s aan het werk en betrekt ze bij het plaatsen van de ideale content. Weet je het te meten? Jij begrijpt dat het essentieel is om continu te meten hoe effectief onze online marketing is. Hoe vaak worden we gezien en door wie? Welk soort content spreekt onze klanten het meest aan? Hoe vaak wordt er doorgeklikt en hoeveel aanvragen levert het op? Jij houdt voortdurend een vinger aan de pols en rapporteert de resultaten regelmatig aan onze directie. Natuurlijk voorzien van jouw slimme advies over hoe het nog beter kan!

Wat jij brengt:

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo- of wo-opleiding en minimaal 2 jaar ervaring met marketing
  • Je bent proactief, vrolijk en collegiaal
  • Je werkt zelfstandig, gestructureerd en accuraat
  • Je begrijpt onze producten en diensten en weet ze te vertalen naar de beste content
  • Je bent besluitvaardig en weet anderen te overtuigen van je goede ideeën
  • Je hebt een scherpe pen en gevoel voor taal en beeld
  • Je hebt ruime kennis van, en ervaring met alle denkbare online kanalen en hun mogelijkheden
  • Je hebt ervaring met visual design en bent handig met bijvoorbeeld Photoshop en editing tools

Wat wij bieden:

  • Een dynamische werkomgeving met de nieuwste software en technieken in een gedreven team met korte lijntjes
  • De kans om onze gebruikersgroep te laten groeien en om zelf te groeien in je vak
  • Een 16- tot 24-urige werkweek met flexibele werkuren en de mogelijkheid om thuis te werken
  • Een goed salaris passend bij de functie en jouw ervaringsniveau
  • Een reiskostenvergoeding en pensioenvoorziening
  • De mogelijkheid om opleidingen en cursussen te volgen
  • Leuke collega’s, lekkere koffie en dagelijks vers fruit

Zin om jezelf bij ons op de kaart te zetten? Stuur dan je cv en motivatie naar e.griffioen@mapgear.nl
Zien we de match, dan nodigen we je graag uit om koffie te drinken en onze kaarten op tafel te leggen!

Elke dag innoveren bij MapGear

MapGear is een groeibedrijf in geodata. Met inmiddels zo’n 15 collega’s innoveren we elke dag. Onze software is een begrip bij steeds meer ondernemingen en overheden. Van mkb-bedrijven tot wereldspelers als Deloitte en van gemeenten tot rijksoverheden. Onze kracht is goed luisteren naar hun wensen, doelen en dromen. En die beantwoorden met passende innovatieve oplossingen.